Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
СТ. 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:
статут закладу освіти;
ліцензії на провадження освітньої діяльності;
сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;
структура та органи управління закладу освіти;
кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);
ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
мова (мови) освітнього процесу;
наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);
наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;
результати моніторингу якості освіти;
річний звіт про діяльність закладу освіти;
правила прийому до закладу освіти;
умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;
перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти; ?
{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}
план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;
{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}
порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);
{Частину другу статті 30 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2657-VIII від 18.12.2018}
інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.
3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.
5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
(ЯСЛА – САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ)
«СОНЕЧКО» ВИЗИРСЬКЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ
Н А К А З
18.08. 2023 р. с.Першотравневе № 72 - ОД
Про організацію діяльності ЗДО «Сонечко»
в 2023/2024 н. р.
Відповідно до частини шостої статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», вимог законів України «Про освіту»,«Про дошкільну освіту», листа МОН України № 1/12490-23 від 21.08.2023р. «Про окремі питання діяльності дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році», наказу відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради № 59-ОД від 23.06.2023року «Про підготовку закладів освіти Визирської сільської територіальної громади до роботи в новому 2023/2024 навчальному році», з метою організації роботи закладу освіти у 2023/2024 навчальному році в умовах продовження воєнного стану, дотримання максимальної безпеки всіх учасників освітнього процесу
НАКАЗУЮ:
1. Оприлюднити на веб-сайті ЗДО «Сонечко» звіт керівника про виконану роботу за рік, у т.ч. про витрачання коштів, що надійшли на рахунки фондів сприяння розвитку закладу, із обов’язковим оприлюдненням фінансових звітів у відповідних розділах.
2. Забезпечити надання обов’язкової дошкільної освіти дітям п’ятирічного віку шляхом організації різних форм.
3. Забезпечити раціональне комплектування мережі груп в ЗДО «Сонечко».
4. Провести установчу педагогічну раду 31 серпня 2023 року.
5.Освітню діяльність ЗДО здійснювати на основі розробленого плану роботи на навчальний рік і літній період, схваленого педагогічною радою і затвердженого керівником закладу.
6. Установити щоденний контроль за відвідуванням вихованцями занять .
7. Погодити і затвердити освітню програму ЗДО «Сонечко» згідно чинного законодавства та розмістити на веб-сайті закладу.
8. Педагогічним працівникам:
8.1.При організації освітньої діяльності зважати на провідний вид
діяльності дітей (ранній вік-предметно-маніпулятивна, дошкільний-ігрова діяльність).
8.2.Всім працівникам закладу при організації освітнього процесу в очній формі чи змішаному режимі слід забезпечити безумовне переривання освітнього процесу, що здійснюється в будівлі, приміщенні закладу освіти, у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення. Організовано прослідувати до споруд цивільного захисту і перебувати в них до скасування тривоги, за можливості продовжуючи освітній процес в укритті, а після відбою тривоги-повернутися до приміщення закладу і продовжити навчально-виховний процес.
8.3. Забезпечити дотримання протиепідемічних заходів у закладі освіти.
8.4.Під час проведення спеціально організованих форм освітнього процесу дотримуватись вимог Гранично допустимого навчального навантаження на дитину, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 20.04.2015 р № 446.
8.5.Звернути особливу увагу на взаємодію з сім’ями та розробити модель партнерської взаємодії, ґрунтуючись на принципах взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння, співпраці, усвідомлення своєї ролі та відповідальності, застосовуючи як традиційні форми роботи, так і інноваційні «Дерево цілей», «Батьківська скринька» та інші.
8.6.Не використовувати гаджети у роботі з дітьми, які не досягли 5-річного віку. В разі переходу на дистанційну форму навчання освітню роботу здійснювати виключно через батьків вихованців, задля ознайомлення їх із змістом , формами і методами розвитку їхніх дітей.
8.7.Тривалість безперервної роботи перед монітором комп’ютера для дітей 5-річного віку не має перевищувати 10 хв, максимальна кратність роботи протягом тижня для дітей 5-6 років – 2 рази.
9.Всі педагогічні працівники закладу підвищують кваліфікацію за різними формами, видами, що визначені Порядком підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджених постановою КМУ від 21.08.2019 р № 800.
10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ЗДО «Сонечко» Тетяна КАРНАУШЕНКО