ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ( ЯСЛА – САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ) « СОНЕЧКО» ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ( ЯСЛА – САДОК КОМБІНОВАНОГО ТИПУ) « СОНЕЧКО» ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сторінка вчителя-логопеда

 

 Портфоліо   

 

вчителя-логопеда

Данелишеної Наталії Анатоліївни 

https://drive.google.com/file/d/1KQ7Oz6gqFoOtZjbTcXFoOP_PgBV5ZN9k/view?usp=sharing

 

 

Першотравневий комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок комбінованого типу) «Сонечко» Візірської сільської ради

2020

Данелишена Наталія Анатоліївна

вчитель-логопед

 

Освіта:  Південноукраїнський державний педагогічний университет ім. К.Д. Ушинського.

Спеціальність: «Дефектологія», «Логопедія».

Педагогічний стаж: 20 років

На посаді вчителя-логопеда: 10 років

«спеціаліст другої категорії»

 

 

Моє педагогічне кредо: «Справжній педагог повинен працювати на майбутнє»

В. Сухомлинський
 

Життєве кредо: «Любити. Розуміти, Допомагати.»
 

Педагогічне кредо: « Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому.»


     Девіз: « Навчання має бути цікавим!»

 

 

Тема над якою  працювала : «Логоритміка як метод корекції мовних порушень у дітей дошкільного віку».

У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:

 

-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;

-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;

-Розвиваю фонематичні процеси;

-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;

-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;

-Активізую та збагачую словник;

-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;

-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;

-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;

-Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;

-Формую вміння роботи із деформованим текстом;

-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;

-Вчу здійснювати самоконтроль над власним мовленням дитини;

-Розвиваю загальну та дрібну моторику.

 

Особисті вимоги до діяльності

вчителя -логопеда:

 

  • Систематичне піклування про всебічний розвиток дитини.
  • Любов до дітей і кожної окремої дитини.
  • Повага до дитини, вміння бачити в кожній людині особистість.
  • Віра в дитину як запорука педагогічного успіху.
  • Глибоке знання дитини.
  • Розуміння дитини – педагогічна емпатія.
  • Бережливе ставлення до духовного світу і природи дитини.
  • Вміння розвивати у дитини почуття власної гідності.
  • Вміння включати дитину в коло інтересів, життя і турбот інших людей.
  • Бути другом, мудрим радником дитини.

 

 

 

«Мова - далеко не тільки «засіб спілкування», тобто передачі «вже готових думок», як нас усіх учили в школі. Куди серйозніша її місія – бути способом народження тих думок: коли «нема мови», людині просто-напросто «нема чим думати».

Всі батьки воліють допомогти своїй дитині досягти успіхів у житті. Але зазвичай вони навіть не підозрюють. Наскільки важливим є своєчасний і повноцінний розвиток мовлення у дитини.

По перше, у зв’язку з недоліками мовлення у дитини можуть виникнути психологічні проблеми – вона починає соромитися свого мовлення, намагається менше говорити – і, як наслідок, вона стає відлюдкуватою, нетовариською.

По-друге, порушення звуковимови в дошкільному віці є першою сходинкою до проблем у навчанні в школі.

По-третє, мовлення – це один з найголовніших засобів пізнання світу, а тому погано розвинене мовлення буде перешкоджати повноцінному розвитку особистості.

Логопед – це корекційний педагог, що займається усуненням мовленнєвих вад у дітей та дорослих.

Корекційний – тому, що займається виправленням вад.

Педагог – тому, що використовує у своїй роботі педагогічні методи та прийоми.

Мовленнєві вади – дефекти звуковимови, а також темпу та плавності мовлення, загальне недорозвинення мовлення, порушення читання та письма та ін.. 

 Коли слід звертатися до логопеда?

 -                    Якщо у дитини на протязі перших років життя відсутнє мовлення (немає гуління, лепету, аморфних слів – ознака ураження моторної зони мовленнєвого центру головного мозку і потребує раннього втручання); 

-                    Якщо малюк старше 1року не розуміє звернене мовлення (уражена сенсорна зона мовленнєвого центру головного мозку); 

-                    Якщо у малюка уражений слух (навіть мінімальні порушення слуху можуть значно впливати на розвиток мовлення); 

-                    Якщо у дитини старше 3 років немає фразового мовлення (відсутність мовлення у дітей старше 3 років веде до вторинних порушень психічного розвитку); 

-                    Якщо дитина не іде на контакти з оточуючими людьми (особливості психічного розвитку потребують корекції у ранньому віці); 

-                    Якщо у дитини є порушення темпо-ритмічної сторони мовлення – запинки, прискорений або уповільнений темп мовлення; 

-                    Якщо є дефекти звуковимови у дитини старше 5 років (порушення звуковимови перешкоджають повноцінному оволодіванню читанням та письмом у школі);

-                    Якщо молодший школяр припускається нетипових помилок при читанні та письмі.

 

 

 

 

                                            

 

                                                                         

Логін: *

Пароль: *